Hakuna Matata

Hakuna Matata

sobota, 15 września 2012

Elza z afrykańskiego buszu - film

Niedawno postanowiłam obejrzeć Elzę z afrykańskiego buszu. Właściwie to mama mnie do tego namówiła, bo ogólnie nie lubię oglądać filmów w których człowiek głaska lwy, bo strasznie wtedy temu człowiekowi zazdroszczę i mam wtedy doła. ;( Ale ten film wywarł na mnie niesamowite wrażenie. Jest moim 4 ulubionym filmem (zaraz po 3 częściach KL'a). Teraz krótko go opiszę:

Elza z afrykańskiego buszu – film familijny z 1966 na podstawie książki Joy Adamson
Pewnego razu mąż głównej bohaterki (Joy Adamson) był zmuszony zabić pewną lwicę. Okazało się że miała ona trójkę młodych. Joy postanowiła się nimi zaopiekować. Kiedy lwiczki dorastają opiekunowie postanawiają oddać je do ZOO. Joy tak przywiązała się do jednej z lwiczek (Elzy) że postanowiła ją zatrzymać. Elza stała się ich najlepszą przyjaciółką. Mieli z nią wiele ciekawych przygód. Kiedy lwica staje się dorosła małżonkowie postanawiają nauczyć ją życia w jej naturalnym środowisku. 


Film naprawdę świetny. Polecam!

Teraz czytam właśnie książkę. Również świetna. 


Zachęcam do czytania i oglądania Elzy z afrykańskiego buszu! 

  
                                                                                                             

2 komentarze:

  1. wstaw film albo chociaż link pliss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmu nie mam, ale myślę, że da się go ściągnąć w internecie. Musisz poszukać, bo niestety nie mam filmu.

      Usuń