Hakuna Matata

Hakuna Matata

sobota, 18 lutego 2012

O mnie

Naprawdę nazywam się Agnieszka Wieczorek. Mam 13 lat.

Interesuję się głównie zwierzętami i dlatego w przyszłości chciałabym zostać weterynarzem. Moje plany na przyszłość są następujące: postaram się dostać na studia weterynaryjne i je ukończyć. Później wyjadę na kilka lat do Afryki i zrobię specjalizację w dzikich kotach. Postaram się o prace w rezerwacie lwów. Po tych kilku latach wrócę do domu i będę prowadzić hotel dla zwierząt. Szansa że to wszystko się uda jest nikła, ale będę do tego dążyć.

Teraz coś o rodzinie. Mam młodszego brata i dużo zwierząt: psa rasy Husky, kota rasy Ragdoll, królika miniaturkę rasy Lew oczywiście, chomika Syryjskiego i hodowlę patyczaków. Wszystkie zwierzęta o dziwo żyją w zgodzie i mam nadzieję, że są ze mną szczęśliwe.

Jest jedna rzecz na której punkcie naprawdę mam obsesję już od chyba ponad 10 lat to film Król Lew. Jest tak piękny, niesamowity, zruszający że nie da się tego opisać. Mam dużo rzeczy z Króla Lwa. Nie będę ich wymieniać. ;P Mam też sporą kolekcję pluszowych lwów.

Dobrze pamiętam moje dzieciństwo. Moim pierwszym pluszakiem, którego dostałam, gdy się urodziłam było małe lwiątko. Mam go do dziś i jest dla mnie bezcenne. Czasy przedszkolne wspominam najlepiej. Moją ulubioną zabawą była zabawa w lwy. Pamiętam, że gdy zobaczyłam drugą część Króla Lwa to prosiłam moją panią, by nazywała mnie Kiara! Kiedyś ukradłam z przedszkola zabawkę. Pewnie się domyślacie jaka to musiała być zabawka! Był to pluszak Kovu kupiony w zestawie dziecięcym w  McDonald's. xD

3 komentarze: