Hakuna Matata

Hakuna Matata

czwartek, 10 maja 2012

Król Lew na Disney XD - sromotna pomyłka

6 maja na Disney XD leciał Król Lew. Włączyłam telewizor i zaczęłam oglądać. Jak zawsze płakałam przy śmierci Mufasy i śpiewałam Hakunę Matatę. ;) Lecz właśnie pod koniec tej piosenki była przerwa na reklamy. Czekałam aż będzie lecieć dalej i wtedy spotkała mnie niespodzianka. Król Lew zamiast lecieć dalej zaczął się od początku! Byłam lekko zdziwiona i zastanawiałam się co jest tego powodem. Film leciał dalej od początku a ja oglądałam znów to samo. Zastanawiałam się i  zobaczyłam że Król Lew trwa do 14:00 a był dopiero przecież początek a było już sporo po 13:00! Nagle po "ponownej" śmierci Mufasy film się przerwał i była kolejna przerwa na reklamy. Wtedy przeżyłam prawdziwy szok - po skończeniu się przerwy nie leciał już Król Lew tylko TARZAN!!
Spostrzegłam wtedy, że była już 14:00 i Król Lew miał się skończyć, a zacząć Tarzan....


Nie wiem jak oni mogli póścić KL'a od początku a później go nie dokończyć i póścić Tarzana..

2 komentarze:

  1. Lubię Tarzana ale król Lew jest o 1000 razy lepszy ;) Jak oni mogli tak zrobic !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem!
      Musiało im się coś pomerdać... xD

      Usuń